tisdag 28 september 2010

Återbesök


Höstbild
Dagen i dag innefattar ett återbesök hos "min" hjärtsköterska i Eksjö, ska bli spännande att se om alla mina värden ligger bra fortfarande. Men det vore konstigt annars för jag sköter mig på alla plan, det är väl motionerandet som kunde vara bättre, men orken har inte infunnit sig helt och hållet än.
Men det är nog som min vän Barbro säger , att när alla andra går ett varv runt jorden så går vi två, vi går ju åt en annan person också så man får ju in massor av vardagsmotion, många steg blir det på en dag.
I går kväll tittade vi på "Ullared" och en sak är ju säker , att Morgan kommer aldrig i livet att få några stressrelaterade sjukdomar, han är som en sömngångare...och nu har han lyckats med att hitta en likadan kompis. Vi skrattade så vi tjöt åt de där två gynnarna , så nu förlängde vi våra liv en aning !!
Oj då nu hände det nåt, solen kittlade mig på kinden att den bara lyckades att kika fram bland alla moln,vi har ju riktigt höstrusk här i dag, frös som attan när jag var ute på morgonen.
Nu ska jag öva på att lägga in bilder och text här, denna sida är ju helt ny för mig.
Återkommer
Ha det bäst!!

Life is not measured
by the breaths we take
But by the moments
that take our
breath away.

1 kommentar:

  1. Hej Maggis!

    Först måste jag säga det var roligt att följa med dig och dina träffsäkra kommentarer hit!
    Fick mig ett gott skratt åt din kommentar om "Ullareds-Morgan" där är en som tar det lugnt!
    Ha det gott fast kylan gör sig påmind!
    Carin Andersson, Horred

    SvaraRadera