onsdag 20 april 2011

Hmmmm...

Hej
Längesen sist...hade ännu en gång tänkt att sluta med dessa dumheter, men får påstötning hela tiden från såna som bor en bit bort , och som vill veta hur det går för oss i våra liv med allt.
Fick allt lite skrivklåda också, men kommer bara att vara sporadiskt här ändå , absolut inte varje dag...jag har ju intr så mycket glamoröst att skriva om, köper inte nya handväskor för 15.000:- en gång i månaden eller designkläder och smink för en förmögenhet titt som tätt ( erkänner att jag läser en del kändisars bloggar och de handlar ju mest om sånt , och dom är förstås sponsrade).
Nu står påsken för dörren, ingen stor högtid i detta hus...fyller väl min porslinstupp med godis och tar in ett ris på sin höjd...lite extra god mat hör ju också till.
I dag onsdag ska vi ta en tur till far o mor med en fin blomma och ett påskägg, annars är det ju trädgårdsarbete som gäller nu,lite blommor är planterade men mycket är kvar. "Gräs-Ove" är på service och kommer hem efter påsk, han behövs nu vill jag lova,gräset växer som attan. Sen har en liten dröm gått i uppfyllelse , vi har ju en altan som mer är ett extar rum om sommaren och jag vill ha ett trädäck utanför altanen, och direkt efter påsk så kommer en snickare och fixar detta åt oss, Det ska bli så roligt att köpa nya utemöbler och placera ut krukor med fina blommor där...även min solsäng ska få plats för vi tar i ordentligt och byggerSTOOORT !!! Så nu har vi beställt en underbart vacker sommar till oss alla...
Nähä nu ska jag duscha och sen fixa lite mat, kycklingfilé blir det i dag.
Ha det bäst!!

If you´re alone,I´ll be your shadow
If you want to cry , I´ll be your shoulder.
If you want a hug,I´ll be your pillow.
If you need to be happy, I´ll be yor smile.
But any time you need a friend
I´ll be just me...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar