lördag 8 december 2012

Engångsföreteelse

Hej !
Det där med att sova flera timmar på en natt var nog bara en lyckoträff...i natt var ordningen återställd och jag vaktade kvarteret igen...dom skulle veta hur tryggt dom kan sova våra grannar !!

Men men jag har det ju bra jämfört med andra, jag kan sova igen lite på morgonen ( efter att Bosse fått hjälp upp)Gjorde så också ända till kl 9 .....HJÄLP !!! Så bra jag har det !!!

Kvällen i går var väldigt lyckad, vi var på julfest med mitt jobb ( Lotsen) 140 personer var vi i år , och vi hade verkligen jättekul beroende på god mat , trevligt sällskap och bra underhållning ...mycket rock`n roll blandat med julsånger. Tomten kom med julklappar till alla , och som B-I sa alla fick klapp även dom som inte varit snälla ( vilken tur man har)
Dom är duktiga tjejerna på Träcentrum, alla mat var "hemmagjord" t.o.m köttbullarna till så mycket folk....

Har varit en sväng ensam till stan i dag, händer inte så ofta...bytte fars present, handlade lite godis på Systemet + tog en sväng in på Lindex...där lyckades jag med konststycket att köpa inte en men TVÅ saker som jag redan hade hemma....nu är det illa ( Du hör Macko) Fasen man blir ju rädd, har demensen redan satt in ??? Tröstar mej med att det var två små saker....ett par tights och ett par grövre strumpbyxor,men 298 :- gick det lös på så byta måste jag ju bara....som sagt nu är det illa ;)

Nu har vi satt i oss en god måltid ( får man säga så när man gjort det själv)? Kycklingfilé blev det vi dag... Nu ska kaffehurran på , lite pepparkakor till det och ett glas Carlshamns Flaggpunch så är kvällen räddad...


Jessica blev uppbjuden
 av Joakim...

Ha det bäst !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar