tisdag 11 december 2012

På plats....

Hej...
I dag har jag då rakt inte varit på rymmen, satte mig ner nu efter 4 timmar vid spisen ( har alltså varit på plats vid spisen och inte på rymmen) Skämt åsido, det tar ett tag att tillverka dessa kroppkakor som Bosse så gärna vill ha, han kanske älskar dom så mycket  för att han inte får dom så ofta ??? Ja, vi har ju också hunnit med att duscha och lite annat stök,men det är 4 timmar sen jag satt ner ;)
Nu vilar han med tre kroppisar i magen, jag hamnade här med en kroppis i magen...orkar inte mer !!
Ska strax ge mig ut i snöyran , byta felköpet på Lindex står på tur , storhandlade i går men glömde både mjölk och tranbärsjuice, så det ska oxå köpas hem. Strosar nog lite på stan, leta lite julklappar kanske ??
Men känner jag mig själv så får jag nog bråttom hem i detta busväder...det snöar på "sne" här just nu, blåser alltså ganska friskt.
Nu avslutar jag  för denna gång, stan nästa med fulladdat visa-kort Heheheee.....
Ha det bäst !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar