onsdag 29 juni 2011

Äntligen

Så kom då den härliga sommarvärmen till oss äntligen, och vi bara latar oss och njuter, äter glass och jordgubbar, solar på uteplatsen som äntligen utnyttjas till fullo. Vi äter alla måltider där under den svalkande parasollen , och går bara in då o då och svalkar av oss, underbara tider är det just nu.


I dag måste vi tyvärr lämna "oasen" en stund mitt på dagen, rehab-träning för Bosses del och jag handlar presenter till Vendela, det är viktiga saker som måste få ta tid och tänkas igenom noga. Nu blir det lite lättare i år för hon har gett mig måååånga tips, och lite har hennes mamma fixat åt oss.


Måste säga att det tar emot lite att vistas på stan i denna värme, men det lär gå undan och förhoppningsvis så slipper jag att trängas med alltför mycket folk i värmen.
Rean är ju också i full gång , så jag får ladda kortet ordentligt innan jag ger mig iväg.....alltid hittar man ju nåt som ropar på en och vill följa med hem ( eller hur Ing-Marie . L.)


Tittade på "Allsången" i går kväll och jag måste säga att Måns .Z. skötte sig riktigt bra, han verkar kunna det mesta den grabben...sen var det "Morden i Midsomer" med en ny Barnaby och det tilltalade INTE mig så jag passade på att sova en stund.....men jag ska göra ett nytt försök nästa vecka, alla måste få en andra chans så även denna nya kommisarie...
Nähä gott folk, nu ska jag fortsätta att göra lite nytta,,, Bosse ska duscha, jag ska göra rent i kylskåpet + dammsuga , för i eftermiddag ska jag sen lata mig i solens härliga sken. Just nu är livet lätt att leva , var rädda om varandra  !!!
Ha det bäst !!!

Fattig är inte den
som har lite.
Utan den som aldrig
får nog....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar