onsdag 5 september 2012

Tittar in lite...

Hejsan !!

Tittar in här som hastigast, inte mycket att skriva om precis...går på halvfart mentalt,men helfart kroppsligt...har svårt att sitta still , då kommer tankar och funderingar som ett brev på posten !!

Redan september , och det brukar vanligtvis vara en av mina favoritmånader, då allt börjar lugna ner sig efter sommarens hets på allt man ska /måste göra. Men just detta år vill jag ha bort september från almanackan,eller åtminstone att den var överstökad.

Har börjat att plocka in en del utesaker från trädgården, nu ska även TV:n in från altanen (hösttecken) .

I går var vi iväg och inhandlade en ny väska som jag ska packa i för min sjukhusvistelse...Jens undrade varför jag köper en ny varje gång jag ska iväg ?? Jo,för varje gång jag kommer hem så hoppas jag att jag inte ska behöva "sjukhusväska " mer :)) Så jag skänker bort dom till vem som vill ha en bra väska....Köpte även lite hygienartiklar i miniformat, nu ska bara en fin mysdress och tofflor inhandlas , sen är jag redo !!!

Nu ska jag ta med mig B. ut på en solig fast blåsig promenad, sen ska vi äta snitzel till middag...och lite senare ska B. iväg på styrelsemöte på Lotsen. Jag tar en fika på stan under tiden.
Ha det bäst !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar