fredag 31 augusti 2012

Äntligen....eller ???

Nu har brevet jag väntat på i ca tre år äntligen ??? kommit !
Det är med blandade känslor jag nu har ett datum för opertation att ställa in mig på...har en sån orolig känsla i magtrakten, det hade jag inte alls när jag skulle operera hjärtat. Det såg jag fram emot så jag kunde börja återhämtningen till ett bättre liv med mera ork...hej vad jag bedrog mig. Det blir visst aldrig som man tänkt sig !! Men det ska bli skönt att få detta ur världen,det är nåt som har gnagt i mig nu i tre år.
Den 26:e september läggs jag in på universitetssjukhuset i Linköping ( för tredje gången nu)Och dagen därpå går dom in i skallen på mig och tar bort tumören..HUUUU !!! Hör ni hur hemskt det låter ???

Nu är det lite som ska lösas här på hemmafronten också...Bosse måste ju ha tillsyn även när jag är borta...men jag tror att allt har löst sig,bara ett par frågetecken som ska rätas ut.

Usch ja, nu har man allt fullt med tankar som far omkring, allrahelst nattetid, det är väl konstigt att man ska lösa alla problem just då ??

Men nu är det över tre veckor kvar och jag kan ju inte gå och ha ångest för detta i så många veckor så nu släpper jag detta.....SÅ BORTA.....
Nu ska jag ställa in skurhinken, ni må tro att mitt hem skiner nu...jag måste ha nåt att göra hela tiden för att skingra grubblandet, attan var jag inte där ändå nu :))

Blir ett glas eller två i kväll , har köpt en smörgåstårta också...den ska vi äta medans vi löser alla knutar kring Bosses assistans....

Nu ringde det på dörren...tjing tjong !!
Ha det bäst !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar