torsdag 16 augusti 2012

Denna dagen ett liv.....

Så lider denna dagen mot sitt slut, denna min 62:a födelsedag och det var inte så farligt att fylla så mycket som jag trott. Känner mig faktiskt inte äldre än i förra veckan :))

Fick inte så mycket sömn natten till i dag, sover alltid väldigt lite men i natt var det extremt lite. Så här var en som var trött när Bosse utsövd o fin ville börja sin dag GÄÄÄSSSPPP!!!

Men en jättemugg starkt kaffe rådde bot på detta och snart var jag igång som vanligt. Hade ju en del på agendan i dag,hade precis börjat med att baka min tårtbotten då vi fick finfrämmat. Det var min moster och hennes man som kom,det var inte i går vi såg dom....men desto roligare blev det ju nu då. Det blev förstås fika o tjöt en stund.....

Garnerade sen tårtan, den blev rätt så bra faktiskt....dammsög + tvättade av golven, dukade på utealtanen, ja tänk att vi kunde sitta där...underbart !!!

Hämtade kompisen Ing-Marie, och vi åkte till Ica och hämtade en exotisk planka ( mycket gott). Sen höll hon mig sällskap i köket medans jag lade handen vid det sista inför kalaset.

Jens m. familj , far o mor, Lennart och Ann-Marie och Ing-Marie var det som firade ihop med oss. Fick fina blommor, mobil-grejer,och pengar + kort i brevlådan, så nog blev man glad och varm i hjärtat. Och alla hälsningar på "fejjan"....

Lyssnar nu som alltid på Karlavagnen fram till kl 24:00...sen ska vi nog försöka komma i säng före kl 1 för en gångs skull ;-))

Ha det bäst !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar