onsdag 22 augusti 2012

Är helt under isen i dag,hostan har hållet mig vaken stora delar av natten . Så här ligger jag i bädden och försöker att kurera mig regnet slår mot rutan , så det är en bra dag att vara sjuk på! Tur att jag höll mig på benen i går o alla fall ,då hade ju Bosse sista rehab träningen för denna gången.Och hans sjukgymnast hade fått ryggskott så jag fick hjälpa till!! Sen hade jag energi över så det blev en massa bullar bakade. Men som sagt i dag går jag på sparlåga( tack gode Gud för rester). Ha det bäst. !
Bosse gåtränar...gick riktigt bra i dag, han gick ca 40 steg med lite hjälp av stängerna
Här får axlar sig en dust, han var allt lite kaxig och ville ha mer vikt på :))
En suddig bild på hälften av bullarna
Lille Max hälsade på hos oss...

2 kommentarer:

  1. Jag har inte sett någon fortsättning med din tumme. Vad var/är det för fel på den ? / Kerstin eller Billie som jag står som här bland dina bloggföljare.

    SvaraRadera
  2. Tummen är fortfarande till lite besvär...men känns lite bättre. Sen vill jag inte röra till det med ännu en "grej" förrän tumören är borta...tänk om jag skulle få samma tid, en i Eksjö och en i Linköping. Känns som det är prio ett på tumören...

    SvaraRadera