lördag 11 augusti 2012

Testar lite

Hmmm.....kunde i alla fall hålla mig härifrån i ca 9 månader, har bestämt mig för att kanske skriva lite då o då, vi får se hur det blir med det:)
Men jag kan ju inte låta andra bestämma över mina ord, jag står för varje stavelse jag präntar ner här!
Tänker inte ens försöka att sammanfatta de senaste 9 månaderna ( även om allt finns på pränt på andra ställen)
I dag har i alla fall varit en fin sommardag, och vi har vistats ute mest hela dagen såklart.
Bosse har sörplat lite kräftor som vi ( Ann-Marie ) kokade här i går kväll...dock åt vi inte av dom då, utan det blev en hög med Kanonadens färska räkor , och deras goda aioli i stället.

Nu pågår ju OS i London för fullt, och det har väl upptagit stor del av vår tid dessa två veckor, riktigt spännande av o till ( trots inte helhjärtat intresse från min sida)

Nu ska jag ut till altanen med kräftor till chefen.
Ha det gott alla.

1 kommentar:

  1. Monica i Tenhult8/12/2012

    Hej hej..kul att läsa lite igen om er .. stor Kram ...o hälsa chefen !!

    SvaraRadera