onsdag 22 augusti 2012

Nybörjare

Hej...

Nu håller jag på att lära mig blogga från mobilen + lägga in bilder direkt ( jag vet att ni alla andra kan detta och tycker att det är enkekt) Jessica var här i går och hade kurs med mig, och jag tror att lite fastnade, men jag gör många fel fortfarande så det kommer nog att se lite rörigt ut här ett tag. Sånt man kan spara och skratta åt om ett tag:))

Var hos tandläkaren i går och fick min stifttand ditsatt, var orolig innan jag gick dit att det inte skulle gå att sätta tillbaks den...men det gick hur bra som helst.

Sen blev det lite gjort i trädgården...men håller uppsikt så att inga getingar antastar mig igen...dom är på hugget nu. Har blandade känslor ang. min trädgård, känns lite sorgligt att mycket håller på att vissna ner...samtidigt så vet jag att jag tycker det är lika skönt varje höst att stänga ner allt och krypa in i stugvärmen. Fast än är det ett tag kvar tills dess....Måste till IKEA och ladda med ljus i massor !!!

Vi fick tillbaka vår lilla " Gräs-Ove" som varit på lagning...nu går han så fint här ute och gör sitt jobb,så nu slipper Jens att köra sin robot fram o tillbaka mellan våra hus...
Slutar för nu men kanske återkommer senare.

Ove är hemma igen....

Snart kan vi skörda dessa godingar...
Ha det bäst !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar