tisdag 14 augusti 2012

Elever

Halloj
Oj oj oj...nu skrattar barn o barnbarn åt oss, mer eller mindre i smyg, men undertonen  går inte att ta miste på. Men vi är läraktiga elever...nu talar jag om nya mobilen och alla dess finesser, vet att en del av er hånler lite nu. Men tänk på att vi är gammalt folk med inte så friska hjärnor längre :))

Men tycker att lite har fastnat på två dagar i alla fall....Bosse är bättre än mig, jag har ju inte det rätta intresset heller....men nu har jag gett mig katten på att lyckas.

Har sms:at...tagit foton och lagt ut på nätet...bara en sån sak...vad säger ni nu då ?? Hör o häpna jag har även ringt på den, premiärsamtalet gick till dottern i Göteborg.

Fick be Jens om lite hjälp i dag, annars pillar vi lite själva....så lär man sig nog bäst tror jag. Och Bosse är ju utrustad med tålamod för två...jag har inget alls....vem kan jag brås på då ???

Annars har jag varit lite irriterad i dag( det har gått över nu) En viss person ger sig ut för att vara en barmhärtig samarit som ställer upp och hjälper Bosse med olika saker. Ren o skär lögn !! Man undrar hur en del fungerar.Bosse har sina assistenter som gör allt han behöver hjälp med tack o lov!

Om nån då sprider ut att han är här och gör saker så undrar väl folk o fä vad sjutton vi assistenter finns till för ??
Nä...jag slutar att bry mig nu,men det skulle vara intressant att fråga denna person vad han gjort för oss. Måste ha skett i smyg för vi har då inte sett till hans hjälp...och vi behöver den som sagt inte heller;-))

Nu ska vi ta en härlig långpromenad om en stund...först en vals med snabeldraken.

Ha det bäst!!!

1 kommentar: