tisdag 28 augusti 2012

Coma-dag

Tjingeling...

Jaa vad säger man, detta blev en riktig coma-dag för min del...men en sån ska man väl ha också nån gång då o då...har mest "lullat " omkring som Inga-Lill brukar säga. Men det känns helt OK,och jag tänker INTE ha dåligt samvete för detta, jag gör det jag ska annars och mer därtill, mina dagar är lååånga. Numera vill Bosse upp redan kl 6...trots att han inte lägger sig före kl  ½ ett en enda kväll (om inte han är sjuk på mer sätt).

Kallt var det i morse , nu finns det ingen mer sommar kvar tror jag, men man vet aldrig...september kan bli varm och "somrig".

Jag har börjat "boa in oss" för höst/ vinter....inhandlat lite nytt till hemmet,överkast , matta , nya handdukar , beställa nya mattor till hallen ska också göras nu i veckan. Brukar fixa lite sånt varje höst...men ligger liite lågt OM vi nu ska flytta inom två år !!!

Bosses dator "dog" innan, allt blev helt vitt och vi stod hjälplösa, Jens kunde inte heller begripa var det var, inte ett liv var det i den, och jag fick hicka...såg att min dator försvann i hans klor...detta går ICKE så jag sa att vi måste få igång den innan stängningsdags, för annars får jag sticka och handla en ny ( hans dator börjar bli gammal nu). Men efter lite fix o trix så hoppade den rackaren igång igen PUSST !!!
Det är nog bara en tidsfråga visserligen innan den lägger av helt o hållet.

Nu kom Marie hit och hämtade ett papper som jag skrev ut åt henne innan, fick vindruvor av henne dom har vuxit i deras växthus..ska bli gott att smaska på i kväll :))

Nu tar jag kväll,, ha det bäst !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar