fredag 24 augusti 2012

Piggelin...

Njaaa...inte precis hela sanningen, men bra mycket bättre än i går, och jag har orkat med mitt liv. Bytt lakan, tvättat,lite och "light-städning" avklarad.

Sen stack vi till stan och mötte upp med Jonna, vi gick tillsammans till "Matlyckan" och åt en god måltid,himla bra ställe det där.
Var ju marknad på stan och mycket folk i rörelse...men som alltid mest krims-krams och jag lockas inte att handla något alls , men kul att springa på lite folk man känner.

Har bakat en stor tårta som Jonna ska ha med sig och överraska sin vän Elin med, hon fyller 20 år, detta är en mycket go tjej så jag gör gärna en tårta till henne...Jonna hade tänkt frakta denna STORA tårta till Jönköping på tåget. Men där sa jag stopp å belägg, det kommer inte att bli så bra...så nu kör vi henne dit i kväll, och passar samtidigt på att besöka A6 + IKEA

Nu ska jag hänga upp lite tvätt innan det är dags att hämta henne kl 18.00
Dom här ville följa med mig hem, men jag stod faktiskt emot
Denna lilla tårta ville Jonna ta med sig på tåget...OBS den är inte klar ska garneras med grädde och hallon i morgon,och jag har inte bitit i den ,spröd maräng är känslig att lyfta
Tar en kopp kaffe och skriver ner mina tankar i dagboken
Här syns inte så mycket folk, men det var ganska trångt lite senare
Ha det bäst !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar