lördag 17 november 2012

Lite slö...

Är allt lite slö i dag, och det tänker jag fortsätta med, känner ingen inspiration till att göra nåt och si då skiter jag i det...så lyxigt har jag det !! Men snart drar ju stora julstöket igång så jag sparar mina krafter till det, har nu bestämt mig för att INTE bära hem ett enda julpynt i år (hmmmm) Visst ja...har visst redan brutit det löftet en JÄTTELJUSSLIGA + två små har jag ju redan inhandlat !!!!

Var ju och grattade Anette som nu också har sällat sig till oss som sätter en 6:a framför vår ålder numera, hon blev glad över presenten hon fick...man vet ju aldrig för ofta köper man sånt som tilltalar en själv. Men jag tror att den gick hem...vad hon fick ?? Jo,en stor ängel som håller i ett glittrigt horn,tror förresten att det var klänningen som var glittrig... den står på en stor sockel och är tung...inköpt på Textilhuset som även är hennes favoritaffär :)

Sen har jag varit hos Titti och klippt mig så nu är man fin ett tag...Bosse o Lennart var ju på sitt håll (Atteviks) ,det var trevligt tyckte han..fick ju träffa gubbar som han inte sett på åratal...

Nu ska vi äta lite.,,kotlett blir det i dag, sen gör jag en räkpaj till kvällen, det duger till oss.Ska väl ta en liten runda också , medans äkta hälften roar sig med att kolla på travet...så ser det ut.




Ha det bäst !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar