söndag 25 november 2012

Julskyltning...

Hej hej ....

Har precis kommit innanför dörren, vi har varit på julskyltning, och den briljanta iden var vi inte ensamma att komma på. Sa till Ammi att det känns nästan som att gå på Drottninggatan i Stockholm...ja faktiskt så trändes vi med massor av folk både ute och inne i affärerna.
Vi hade i alla fall tur att få bord på Elsies , för si fika det måste vi ju ha, lite shoppat blev det oxå, men bara två plagg. Letade jacka till Bosse , men det är inte det lättaste att hitta, den måste vara ganska kort annars sitter han inte bra i rullstolen, och de flesta är lite för långa och lite klumpiga. Får bli mer tittat i Jkpg på onsdag, då ska vi dit och fixa lite som man måste ha till julen :)

Efter ca tre timmars traskande och pratande med folk som man sprang på överallt så var vi mer än nöjda, och så började det att ösregna så vi åkte hem.

Lennart har vittjat en musfälla igen, jag äcklar mig så jag kan knappt gå ut på altanen längre...nu har vi i alla fall tagit in allt som dom jäklarna kan förstöra, och 9 fällor har vi satt ut (anticimex).
Alla dynor är på tippen och allt annat är nu inomhus, så nu kan de4 små monsterna hålla sig till att gnaga på fällorna !!!!

Tar mig i detta nu ett glas rödvin,kändes som om detta var alldeles nödvändigt denna "rösna" kväll...tog på mig mjuka mysiga flanellpyjamasbyxor också , och ska nu tända alla 17 ljusen + en brasa..sen vore det väl sjutton om man inte skulle tina upp.
Så nu laddar vi för en kväll med nån bra film + nåt gott att äta.har ju ca 7 timmar på oss så det ska väl hinnas med ;)




Ha det bäst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar