torsdag 7 oktober 2010

Mycket i dag...

Onsdagen hade vi mycket på programmet, det är numera veckans mest upptagna dag och inte mig emot , jag gillar att ha full rulle , men tyvärr har ju våra liv gått in i en lugnare fas...allt p.g a en massa skitsjukdomar som drabbat oss. Natten var lång och jobbig så jag orkade inte stiga upp så tidigt som jag borde, därför blev det bråttom att hinna med allt på f.m allt tar ju lite tid i detta hus, det fick därför bli en burk färdig soppa till lunch...tack Findus den var god.
Sen bar det iväg till rehab med Bosse, i dag var det logopeden som tog hand om honom, jag stannade en stund och kollade hur dom jobbar, ganska intressant. Hon träffade ju Bosse när han låg inlagd och blev glatt överraskad av hur långt han kommit i sitt tal ( fast själv är han otålig och vill bättre)...han får nog utrusta sig med lite mera tålamod , det är bara att öva o öva.
Jag hade ett möte hos min arbetsgivare som jag klarade av under tiden...årets utveklingsamtal klarades av, som vanligt var jag nog bland de sista...men nån ska ju vara det. Det är likadant år från år, vår grupp är så samarbetad och allt är bara bra och har alltid varit, det är så skönt att allt funkar så bra, ett bekymmer mindre.
Hämtade sen Bosse, nu satt han och tränade handen när jag kom ...det gick bra , jag provade en övning och jag hade inte samma styrka i handen som han. Det tyckte han var skitkul !!
Hem och landade en stund,Stig kom på besök....han tipsade oss om en lägenhet centralt , så nu har vi fått huvudbry igen, nån gång måste manb ju ta det steget, och att badrummet är nyrenorverat gör ju bara att huset stiger i värde...fattas bara renorveringen gick på 110.000:-
Vi har i alla fall nu lämnat in en intresseanmälan,så får vi se hur det blir.
Körde sen Bosse till ett styrelsemöte, under tiden fixade jag lite hemma...det var tvätt och lite småfix, man hinner inte så mycket på två timmar.
Ha det bäst !!

Hälften av det du oroar dig för
händer aldrig.
Resten händer ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar