söndag 10 oktober 2010

Veckovill...

Vet knappt vad det är för veckodag längre , hemskt men sant. Träffade Sandra och hon berättade att hon kom direkt från jobbet...jaha sa jag jobbar du helger också??
- Man Maggis , sa hon det är fredag i dag !!!
- Oj då  sa jag som trott att det var lördag hela dagen....jag blev alldeles förvirrad.
Så i går när det vekligen var lördag så blev allt lite konstigt, hoppas att jag kommer ifatt mig själv snart !!
Vi gick i dvala hela dagen så det var "söndagskänsla" ändå...tittade ut lite i solskenet, det var ju en underbart vacker höstdag , dom får man ju ta vara på.Det är ju vekligen vackert ute denna årstid.
Vi åt sen en god laxmiddag...Bosses önskemål förstås, han kollade sen på trav (hur tråkigt som helst )och jag häöll mig undan. Blev lite dammsugning och tvätt av golv + mangling, man hinner mycket på de där timmarna som kusarna springer. Vi har fortfarande ingen ved så ljus i massor fick duga, det kan jag inte klara mig utan på höstkvällarna, ja, inga andra kvällar heller förresten.
Fikade ihop med Jens, Jessica var med Jonna i Jkpg på handbollmatch, hennes lag Hallby vann... bra gjort, vi hade tänkt åka och kolla men Bosse blev så trött så det fick ställas in, det blir så ibland.
 Såg en jättebra film på kvällen, vi hade den inspelad och jag har glömt vad den hette...Kevin Bacon var med och spelade en otäck skurk...vi hoppade över "Här är ditt liv" tyckte att gästen var för jäkla tråkig.
Ha det bäst !!!

Den dom har god hälsa
är rik utan att
veta om det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar