torsdag 11 oktober 2012

Tillfreds

Hejsan !
Bara jag igen, om nån undrar övwer rubriken så är det så att jag känner mig ovanligt tillfreds med det mesta just nu...och detta njuter jag av vis av erfarenhet vet jag ju att allt kan ändras fort. Men just nu mår jag så himla bra...bortsett från denna trötthet som är naturlig efter en op.
Får ett litet bakslag då o då...men det kan jag leva med, och i dag är sista dagen som jag ska ta två sprutor på mig själv,återgår till blodförtunnande i tablettform, vilket ju är enklare. EN spruta räcker gott o väl...och den lilla jag tar varje dag känns ju inte ( och inte blir jag knallblå om magen heller) Så det känns som ett steg närmare den vanliga vardagen, som är det bästa jag vet !!!

I dag står jag för maten , kålsoppa tror jag inte att Jens ställer upp på, så han och Bosse går ut i trädgården i stället....de sista buskarna ska klippas ner och så städas upp lite. Sen stänger vi den avdelningen för i år. Nu ska vi bara ha hem ved inför bras-säsongen sen kan vi börja " boa" in oss i vinteridet :))

Bosse var och tränade i går, han kom hem ganska mallig för sjukgymnasten hade påstått att han gått ner i vikt Hmmm....jag undrar jag ??? Men träningen hade gått bra som tur var.

Nähä nu ska jag bryna kål och göra frikadeller...kl ½ 1 ska maten stå på bordet...känns bra att kunna bidra med lite här i huset...är inte alls tillfreds med att bara titta på !! Två veckor har jag latat mig nu, och två till är jag sjukskriven....sen jäklar !!!


Snart ska detta bli en god soppa

Skulle nog behöva göra ett bak med bullar...
Ha det bäst !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar