fredag 5 oktober 2012

Vila...

Hej !
Ja jag fortsätter med att göra ingenting ett par dagar till,känner mig lyxig som har hjälp med allt, men jag är ordinerad att vila helt fram till måndag, sen kan jag börja med lättare sysslor så som matlagning o dyl.

Så jag njuter av min tillvaro ett par dagar till, är väl inte världens starkaste just nu , men varje dag som går så känns det bättre, hade dock ett bakslag vad gäller sömnen i natt, blev visst tre timmar. Men man får ge allt mera tid, det har ju bara gått en vecka än.

Bosse köpte hem färg till gillestugan i går, tapeter hade vi handlat innan ...så i går påbörjades detta jobb av Lennart. Fönsterna målades, och bara det gav ett lyft....nu ska det bli ljust o fint där....en vägg med tapet + resten målade. Det blir bra det !!

Nu så väntas Jessica snart hit, hon är och hämtar min medicin + handlar lite gott till oss...sen ska vi bli serverade mat, bara att sätta sig vid dukat bord, man har det allt bra:) Tidigare servade hon med frukost och allt annat...hur ska man fixa detta själv sen ?? Det är lätt att bli bortskämd:)))

Annars lunkar dagarna på, och jag kommer på mig själv med att sitta med ett fånigt leende på läpparna,är sååå innerligt glad över allt just nu. Fattar knappt att detta är verkligt, att jag verkligen fixade detta OCKSÅ....jag är nog så stark och så tuff som jag fått höra från flera håll. Och det tar jag som en komplimang, det är gott att veta att man kan klara av mer än man tror ( Har ju inget val) Nu har jag växt ytterligare som människa,man gör tydligen det hela livet, träffar nya människor som ger mycket ,inte minst delar dom med sig av sin erfarenhet och av sin visdom. Hoppas att jag har kunnat dela med mig en aning också, men det tror jag faktiskt att jag gjorde under alla timmar vi pratade tillsammans i Linköping.Hoppas av hela mitt hjärta att allt går bra för mina rumskompisar.....

Nu ska jag ta en apelsin, blev så himla sugen på det och som tur var fanns det hemma...

Ha dert bäst !!

2 kommentarer:

  1. Monica i Tenhult10/05/2012

    Skönt att höra att allt gick bra !!!
    Krya på Dig ...Kram Monica

    SvaraRadera