fredag 19 oktober 2012

Weekend...

Redan fredag...
Hej å hå vad tiden går...nu har jag varit sjukskriven i över tre veckor redan, bara en vecka kvar sen drar jag igång igen....har ju förmånen att kunna mjukstarta:)

Vaknade av en hostattack i natt...den höll mig sen vaken i flera timmar, bara nu inte en förkylnig är på gång, eller ännu värre en influensa. Jag har ju inte tagit nån spruta än i år, tillhör ju riskgruppen gubevars....
Går lite som i dvala i dag,men det får gå det också...jag kan ju bara vila om jag vill...men just nu vill jag inte det, allt jag vill är att komma tillbaka till mitt liv....tålamod är visst inte min starka sida :)

Har varit på Lotsens nya lokaler och hämtat lite papper..oj oj vad tjusigt det var där, och gott om plats för allt och alla.Där får flickorna det bra :))) Och så mycket smidigare för alla att komma in+ bättre parkeringsmöjligheter....

I  går kväll / natt så var det ett attans liv här runt kl 24.00...halva stan verkar ha hört hur det sköts raketer, nu undrar alla vad som stod på. Vissa säger att det var Willys som invigde sin nya stormarknad, men den ska ju vara klar först vecka 46 , om det nu stämmer ??
Andra säger att Albanska föreningen firade nån högtid...hursomhelst så lät det bra och MYCKET !!!!
Själv tror jag mer på ett firande av nån högtid...för varför i sjutton skulle Willys inviga sin affär mitt i natten...och innan lokalerna är klara ??? Nåt att fundera på fick vi småstadsbor i alla fall heheheee....
Nähä, nu ska java intagas så att ögon orkas hålla öppna.....

Ha det bäst !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar